Framgangsmåte for kurspåmelding og medlemskap

//For ENGLISH press here//

Skritt 1: Bestem deg for hvilke kurs du vil ta, se på kursplanen og noter deg hvor kursene kommer til å holdes.

I kursplanen vår ser du hvor dansekursene kommer til å holdes. Kursene har ulike deltageravgifter, i avhengighet av hvor kurset holdes.

STUDENTER

Studenter betaler fra 2019 samme treningsavgift uavhengig om dansekursene holdes på Athletica eller i et lokale utenom Athletica!

IKKE-STUDENTER
Dersom du skal ta et eller flere kurs som IKKE holdes på et SIO Athletica-senter, må du i medlems-registreringen (som følger etterpå) melde deg enten i gruppa "H19: Ikke-Athletica-kurs, ikke-student" eller "H19: Athletica-kurs, ikke-student" (velg gruppa som passer til din student-status).

Dersom du kun vil ta ett kurs som holdes på et SIO-Athletica-senter, eller dersom du vil ta flere kurs som alle holdes på et SIO-Athletica-senter, må du i medlems-registreringen (som følger i skritt 3) melde deg enten i gruppa  "H19: Ikke-Athletica-kurs, ikke-student" eller "H1: Athletica-kurs, ikke-student".

Fasit: Om minst et av dansekursene som du vil ta ikke holdes på Athletica, blir det ikke-Athletica-avgiften som gjelder for deg.

Skritt 2: Registrer deg som medlem i OSI Dans

Gå til registrering for medlemskap. Du trenger betalt medlemskap i OSI Dans for ha lov å delta på dansekursene våre + sosialdans/fritrening. Fyll ut skjemaet og trykk på "neste"!

På siden som følger etterpå, velg hvilken gruppe du skal tilhøre (er avhengig av hvilke kurs du skal delta på - sjekk kursplanen dersom du er usikker).

Trykk på "send søknad"!

Du ser nå følgende skjerm:

Søknaden behandles nå av vår medlemsansvarlig. Innen et par dager skal du få informasjon per e-post om hvordan du betaler medlemskapet ditt. Hvis du har spørsmål i mellomtiden kan du gjerne ta kontakt med oss per epost. Hvis e-posten med betalingsinformasjon ikke kommer, husk å sjekke spam-filteret ditt!

Skritt 3: Meld deg på dansekursene som du vil ta

OBS: Dette skrittet kan du først ta etter at du har blitt godkjent som medlem. Etter at du har sendt inn søknad om medlemskap, skal den behandles av våre systemadministratorer. Vennligst vent et par timer før du melder deg på kurs.

Trykk på "logg inn" oppe i høyre hjørne. Logg inn med engangspassordet du fikk i mailen som bekreftet din innmelding som medlem. Du får deretter mulighet til å endre til et personlig passord.

E-post-adressen din står nå oppe i høyre hjørnet, som betyr at du er logget inn som medlem.

Gå til arrangementskalenderen vår. Finn kursene som du vil melde seg på. I det påfølgende eksemplet skal vi vise en eksempelvis påmelding på kurset "Boogie Woogie 1". På bildet nedenfor ser du arrangements-kalenderen, der det vises alle kurs. Trykk på "kommende" (sirklet i rødt på bildet).

Finn siste dagen av kursrekken, som heter "påmelding".  Eventet som er på siste kursdagen er bare en symbolsk dato, siden det er siste dagen i kurset. Du registrerer deg altså på kurset ved å symbolsk delta på kursets siste dag. Vi bruker denne kalender-funksjonen til kurspåmeldinger, fordi det er den mest praktiske tekniske muligheten akkurat nå. Dersom vi ville satt for eksempel første kursdato som påmeldingsdato, så ville det ikke vært mulig for folk å melde seg på etter denne datoen er over. Systemet med kalenderen er egentlig laget til å selge adgang til fotballkamper, til hyttetur, workshops, eller hva som helst.

Klikk på den blå knappen til høyre som heter "meld meg på".

I neste steg, velg din type kursdeltagelse:

I pardanskurs, velg om du er fører (tradisjonelt herrerolle i pardans) eller om du er følger (tradisjonelt damerolle).

I gruppedanskurs, velg bare "kursdeltagelse".

Navnet på profilen din står der automatisk. Trykk på den blå knappen "neste". på neste side, trykk på den grønne knappen "Bekrefte påmelding". På neste side står det "din påmelding er bekreftet". Dette kalles for en "Billett". Vi i OSI Dans benytter oss bare av det samme påmeldingssystemet som andre arrangementer. "Billettene" er kun den løsningen vi bruker for at medlemmene våre får meldt seg på kurs. Den "Billetten" du får ut av påmelding på kurs trenger du ikke å gjøre noe med. Du får så mange billetter som antall kurs som du har meldt deg på.

Du skal også få en bekreftelses-epost for at påmeldingen på kurset har fungert.

Gå tilbake til arrangementskalenderen (i top-menyen: Events -> kalender). Meld deg på samme måte på hvert kurs som du vil ta.

Skritt 4: Betal medlemskapet ditt

Husk at deltagelse på våre dansekurs uten betalt medlemskap ikke er tillatt! Du får en e-post når ditt søknad har blitt behandlet. Eposten med betalingsinformasjon skal ligne på denne:

Trykk på knappen. Du blir videresendt til nettsiden med et skjema der du bekrefter den riktige avgiften.

På neste sida må du en gang til legge inn dine opplysninger. Husk å krysse av feltet "Jeg har lest Kjøpsbetingelser og godtar disse." og trykk på "Gå til betaling".

Du blir så videresendt til en bank-løsning der du kan betale med MasterCard eller VISA.